piątek, 4 maja 2018
Czy prowadzenie sklepu jest opłacalne?
To pytanie, na które można byłoby odpowiedzieć pytaniem. Milionem pytań, bo właściwie jest to taki wytrych, że można byłoby tutaj otworzyć ogromną dyskusję, która byłaby z całkowitą pewnością intrygująca i wielowątkowa. Warto tutaj zaznaczyć także, że możemy myśleć o konkretnych sklepach pod kątem rożnych czynników, na przykład – jakie potrzeby zaspakajają. Podstawowe – to na przykład wiadomo, sklepy z jedzeniem i artykułami pierwszej potrzeby do higieny oraz innych czynników.
Dodatkowo jeszcze mamy do czynienia z bardzo ciekawym i konkretnym przykładem, gdzie tak prawdę powiedziawszy jesteśmy w stanie bardzo dobrze zorganizować sobie działanie tak, ny faktycznie ludzie chcieli po nasze produkty sięgać jak najczęściej. Tu też warto pomyśleć o takich branżach, które są bardziej niszowe, ale na przykład mają bardziej zdecydowanych i skłonnych do zakupu klientów. Opłaca się prowadzić taki sklep, na który możesz powiedzieć, że masz po prostu dobry pomysł.
A dobry pomysł to też taki, który będzie się wiązać z konkretnymi i sensownymi działaniami, będącymi doskonałą odpowiedzią na zmienne potrzeby rynku, Twoich odbiorców, całej branży. A nawet – zmiennie reagującej na działania konkurencji, by nie zostawać w tyle, a przeciwnie – gwarantować sobie, że zawsze będziesz co najmniej o krok lub dwa przed nią. To niesłychanie ważne, żebyśmy mogli sobie konkretnie zorganizować czas tak, żeby było to z korzyścią dla nas i dla naszego biznesu. Zawsze też warto mając sklep być po prostu dobrym i uważnym obserwatorem.